Szeretettel köszöntelek a blogomban! Welcome on my blog! Bienvenue sur mon blog! Willkommen auf meinem Blog! Benvenuti sul mio blog! Καλώς ήρθατε στο blog μου! Selamat datang di blog saya!

Az oldalon található minden anyag szerzõi jogvédelem alatt áll.
Bármiféle felhasználása csak a szerzõ elõzetes engedélyével történhet.






2022. április 26., kedd

Volt egy kiállítás, (tárlat), ezúttal Egerben.

A meghívó
A tárlat még bárki számára megtekinthető május 28-ig Egerben a Vitkovics Alkotóház és Galériában Eger Széchenyi u. 55

Az emléklap a részvételről

                            A kép amely bejutott a bemutatóra (itthoni fotózás)

A festményem fotója a falon, amit sajnos alig tudtam elővarázsolni, ugyanis nem vettem észre, hogy a fényképezőgépem alaposan el van állítódva. Minden egyes fotó, amit Egerben készítettem kék színű, és mellé még homályos is. Így jártam, de nem is ez a lényeg. A fotón nem én vagyok természetesen.

4 megjegyzés:

  1. Igazán gratulálok!
    Kár, hogy mostanában nem járok arra, így nem tudom megnézni az eredetit. 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nem is hiszed mennyire jó lenne közelebb lakni, néha beszélgetni egy jót, és megnézni egymás munkáját. Ahogy te fotózol, az is egy csoda.

      Törlés
  2. Valóságon túlinak tűnik nekem, hogy amatőröknek létrehoz bárki tárlatot. Mert el tudom képzelni, hogy senkinek semmi haszna nincs belőle, és mégis. Szeretem az ilyen dolgokat. Sajnálom, hogy itt ahol élek, bármiféle ilyen dolgot ledorongolnának, és pont a beavatottak lennének azok, akik lebeszélnének, hogy értelmetlen. Pontosan azért kell ilyen akciókat kitalálni és létrehozni, megmutatni a világnak, hogy nem számít, hogy nem éri meg, de vannak más értékek is a rentabilitáson túl, amik értékesebbek.
    Gratulálok a képedért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiányoztál Attila! Figyelem a blogod, és jó ideje nem írtál már. Őszintén szólva aggódtam, éppen kérdezni akartam mi történt? Ez a kiállítás úgy is volt meghirdetve, hogy kifejezetten amatőröknek, akik semmilyen szakmai végzettséggel nem rendelkeznek, nem végeztek képzőművészeti főiskolát. És ez már a XI. volt, de én csak most értesültem róla, és pályáztam. Állítólag nagyon sokan jelentkeztek, de nem mindenki jutott be. Azokat is biztatták, hogy legközelebb jelentkezzenek újra. Egerbe jártam iskolába, mindig is egy nagyon jó hely volt kultúrális szempontból. A fiataloknak ezernyi lehetősége van, de törődnek a többi korosztállyal is. Egy dologra jó ez nekünk, akik már nem szándékoznak tovább lépni, hogy van értelme annak, amivel a szabadidőnket töltjük, valamilyen szinten jó, és elfogadható. Amolyan visszaigazolás. Bár azt hiszem enélkül is csinálnánk tovább, hiszen örömünket leljük benne, de a biztatás mindenkinek jól esik. Nemcsak festmények voltak, fából készült műtárgyak, és más képzőművészeti alkotások. Egy ilyenre Te is biztosan nagy eséllyel pályázhatnál valamilyen munkáddal. De igazad van, kívülálló szemével nem éri meg, mert semmi felmutatható nem származik belőle, és ha mégis, az a lélek simogatása. Nekünk, körön kívüli alkotóknak azonban nincs ennél fontosabb! Köszönöm, hogy itt jártál, és még annyit: bármi történt is, amiért most hallgatsz, kérlek kezdj írni! Hiányoznak a történeteid, és biztosan nem csak nekem!

      Törlés