Szeretettel köszöntelek a blogomban! Welcome on my blog! Bienvenue sur mon blog! Willkommen auf meinem Blog! Benvenuti sul mio blog! Καλώς ήρθατε στο blog μου! Selamat datang di blog saya!

Az oldalon található minden anyag szerzõi jogvédelem alatt áll.
Bármiféle felhasználása csak a szerzõ elõzetes engedélyével történhet.






2011. szeptember 7., szerda

Patak vagyok

Egy patak vagyok,
Mely végig csobog az életen,
Ha vize néha zavaros lesz,
Majd letisztul apró köveken.

Egy patak vagyok,
Medréhez kötve a világban,
De nagy folyókba érve már   
A tengert is megláttam.

Egy patak vagyok,
Kicsiny sodrás egy érben,
Születtem hegyen, és elveszek
A világmindenségben


 (Cserényi Zsuzsanna verse és festménye)

1 megjegyzés:

  1. Hi I just stumble here to your blog if possible we can exchange link make banner 125x125 so that I can add in my right column. Btw I have joined your GFollow hope you can follow me also. Have a nice day ahead.

    VálaszTörlés