Szeretettel köszöntelek a blogomban! Welcome on my blog! Bienvenue sur mon blog! Willkommen auf meinem Blog! Benvenuti sul mio blog! Καλώς ήρθατε στο blog μου! Selamat datang di blog saya!

Az oldalon található minden anyag szerzõi jogvédelem alatt áll.
Bármiféle felhasználása csak a szerzõ elõzetes engedélyével történhet.






2021. szeptember 26., vasárnap

Volt egy kiállítás

Megértem, hogy életemben először, itthon is megmutathattam, mivel töltöm a szabadidőmet. Köszönet érte a Lőrinci könyvtár vezetőjének: Oldal Hajnalkának. Többen voltunk, akik bemutathatták a munkáikat. Volt grafika, fotózás, kézimunkák, (horgolás, művirág díszelemek, gyöngyfűzés), stb. a teljesség igénye nélkül. Most ide a saját munkáim, a kiállításon helyet kapó részét hoztam el megmutatni, nem különösebb önzés nélkül. Itt talán megmarad, egészen addig, ameddig a blog életben lesz. Kis szerencsével talán akkor is, amikor én már nem leszek. Boldoggá tett ez a délután, bár olyan sokan voltak ott, akiket egyáltalán nem ismerek, és valószínű ők is így voltak velem. Ilyenkor látszik az, hogy mennyire ki tud szakadni az ember, még a közvetlen környezetéből is. Most talán elindult valami, és szívből kívánom az utánam következőknek, hogy sok ilyen lehetőségük legyen bemutatni, mit tudnak.
Ha valaki keresne, bal oldalon a csikos pulóveres hölgy mellett, a világító torzonborz frizurás én vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése