Szeretettel köszöntelek a blogomban! Welcome on my blog! Bienvenue sur mon blog! Willkommen auf meinem Blog! Benvenuti sul mio blog! Καλώς ήρθατε στο blog μου! Selamat datang di blog saya!

Az oldalon található minden anyag szerzõi jogvédelem alatt áll.
Bármiféle felhasználása csak a szerzõ elõzetes engedélyével történhet.






2014. február 4., kedd

Blogjáték...



Mindenképpen egy idézettel kezdeném, melyet Muzsi Attila blogjából hoztam el: 
 "A felsorolt bloggerek blogjait nem azért olvasom, mert feltétlenül megegyeznek a nézeteink erről a világról, hanem abból a mély tiszteletből fakadóan, hogy odafigyelünk egymásra, kíváncsiak vagyunk egymás gondolataira."

Azt hiszem ennél szebben el sem lehet mondani, miért is tartunk így itt össze.

Akkor kezdeném: engem annaliz jelölt erre a játékra.

Hét dolog, amit nem tudtok rólam:

l. Szeretem családomat, a barátaimat, és mindent képes vagyok értük megtenni, ami tőlem telik.

2.Szinte mániákusan szeretem a fákat, mindegy milyen évszakban, és mindegy milyen állapotban vannak.  

3. Nagyon-nagyon szeretem a kutyákat, és a macskákat, a többi állat csak utánuk jöhet.

4. Imádok a szabadban lenni, bolondulok a napfényért.

5. Szeretem a kerékpárt, a robogót, szívesen járok velük.

6. Nagyon érzékeny vagyok, ha megbántanak, jó időre „magamba fordulok nehéz "előcsalogatni" onnan.

7. Néha túlzottan őszinte vagyok, és nem gondolom végig, hogy ezzel megbánthatok másokat. Később ez hosszas lelkifurdalást okoz nekem.
Engem itt elsők közt  megtalált a Bohóc


A hét személy, akiket választottam:



Manóka   

Ezzel nagyjából ki is merült a hazai rendszeres látogatóim, olvasóim száma. 
A külföldiek közül mindenképpen megemlítendő a finn Nurkkalintu 
aki számtalanszor lefordítja és elolvassa írásaimat, véleményt ír a festményeimről. Ha sokáig nem jövök, épp úgy hiányol, mint az itt élő blogtársak.








5 megjegyzés:

  1. Köszönöm a választást! Már meg is írtam! :)
    A 7 pontodat meg pláne köszönöm! Bár nem tagadom el, én elég sok pontban már biztos voltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem véletlen, hogy miért, én is megírtam odaát. Én köszönöm, mint mindig, hogy lehetőséget adtál arra, hogy megismerhesselek.

      Törlés
  2. Kedves Zsuzsanna, örülök, hogy részt vettél a játékban, így már többet tudok rólad mint eddig. A blogokon, sok ember a szívünkhöz nő, anélkül, hogy ismernénk, van valami kisugárzásuk, szívesen látogatjuk és szívesen látjuk viszont a saját blogunkon, úgy mint én Téged.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez teljes egészében kölcsönös kedves Rózsa, örülök, hogy kapcsolatba kerültünk egymással a blogon. Kedves, tiszta szívű ember vagy.

      Törlés
  3. Hello, és jó hétvégét, jó idő.
    Teb.

    Hiba küldés közben. You cannot post - you have been banned. ???

    VálaszTörlés